Ako reklamovať

Ako postupovať pri reklamácii

1. Stačí vyplniť Reklamacny protokol a poslať spolu s tovarom, alebo na e-mailovú adresu reklamacie@pohodlne-nakupy.sk. Do poľa "Popis zistenej závady" prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.

2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list ktorý si môžete vytlačiť po vyplnení a uložení reklamačného formulára. Výrobok je potrebné poslať s komplet príslušenstvom.

3. Výrobok pošlite na adresu:

Ak bude tovar zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s., môže tak urobiť len prostredníctvom služby s názvom „Balík na adresu. Tovar zaslaný kupujúcim prostredníctvom služby s názvom „Balík na poštu, Doporučený list“ a zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.

pohodlne-nakupy.sk
INTERGAM s.r.o.
Jelšová 5
831 01 Bratislava
 
Tel.: +421 915795529
e-mail: reklamacie@pohodlne-nakupy.sk

 

4. Servis u vás doma

Servis u vás doma sa vzťahuje na nadrozmerný výrobok, napr. chladnička, práčka alebo veľký televízor. Stačí kontaktovať autorizovaný servis ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika. Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku . Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou dokladu o kúpe na našu adresu: pohodlne-nakupy.sk, INTERGAM s.r.o., Jelšová 5, 831 01 Bratislava. Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.