Ako reklamovať

Nefunkčný alebo pokazený výrobok v záručnej lehote

 

     Výrobok môžete poslať priamo reklamačnému oddeleniu.

  1. Stačí vyplniť online Reklamačný formulár. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list (ktorý vám bude automaticky zaslaný na Vašu e-mailovú adresu a doklad o kúpe výrobku. Výrobok je potrebné poslať s komplet príslušenstvom.
  3. Výrobok pošlite na adresu: pohodlne-nakupy.sk, INTERGAM s.r.o. Stromová 30, 831 01 Bratislava
  • Ak bude tovar zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s., môže tak urobiť len prostredníctvom služby s názvom „Balík na adresu. Tovar zaslaný kupujúcim prostredníctvom služby s názvom „Balík na poštu, Doporučený list“ a zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.

 

     Servis u vás doma

  • Servis u vás doma sa vzťahuje na nadrozmerný výrobok, napr. chladnička, práčka alebo veľký televízor. Stačí kontaktovať autorizovaný servis ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika. Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku . Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou dokladu o kúpe na našu adresu: pohodlne-nakupy.sk, INTERGAM s.r.o., Stromová 30, 831 01 Bratislava. Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.