Ako reklamovať
Ako postupovať pri reklamácii
1. Stačí vyplniť Reklamacny protokol a poslať spolu s tovarom, alebo na e-mailovú adresu reklamacie@pohodlne-nakupy.sk. Do poľa "Popis zistenej závady" prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list ktorý si môžete vytlačiť po vyplnení a uložení reklamačného formulára. Výrobok je potrebné poslať s komplet príslušenstvom.
3. Výrobok pošlite na adresu:
pohodlne-nakupy.sk
INTERGAM s.r.o.
Jelšová 5
831 01 Bratislava
Tel.: +421 915795529
e-mail: reklamacie@pohodlne-nakupy.sk